torsdag den 26. april 2012

Kreativ hundeejer :-)

                                                   
Vi blev igår de stolte ejere af en super skøn labrador på 8 uger.. Ungerne havde glædet sig, og vi nyder alle og have liv i huset..
Han har fundet sin egen pude..
David havde glædet sig meget og kunne iaftes ikke sove, det betød meget for ham vi igen havde fået hund.
Så skønt at se glæden i hans øjne.. Samsom er familiens lille kæledække,

Jeg har idag været lidt æske kreativ, skal bruge dem på lørdag når en veninde, min søster og jeg skal ud og vise hvad scrapbooking er.



Imorgen har jeg sidste dag på Ringvejen, jeg skal flyttes over på handelskolen, det glæder jeg mig til.
Men en "FARVELKAGE" skal der til, så har også lige været lidt kagekreativ.


1 kommentar:

  1. Åhhhhh svime en dejlig hvalp!!
    Tillykke :) Nu der nok at se til de næste mange uger tihihi...

    Ejj de altså bare fede de "mælkekartonner" har du en skabelon til dem..??
    Lyder spændene når du skal vise og fortælle ;)

    Dejligt med en afskedskage- det bliver de helt sikkert meget glade for :)
    Held og lykke på det på handelsskolen :)

    SvarSlet