onsdag den 4. april 2012

Lidt flere æsker og LO

Ja man bliver hurtigt bidt af det. Jeg er helt pjttet med at lave de små æsker og når man så kan deltage i en udfordring på The scrap cat, ja så er det jo bare komme igang.

Denne er den sidste jeg har lavet endnu..
De er da søde..

En lille samling. den første er lavet af papir jeg personligt synes er svær og scrappe med. Men her gjorde mønstret  sig godt. Og det pynter rundt på den andre sider.


Der er også kommet en masse skønne LO udfordringer og jeg er så ØV over tiden e knap, men jeg har da nået dette så må vi se om jeg når flere


Man skulle sætte cirkler op som i ex. Også var det ellers bare bruge fantasien.. Er blevet godt tilfreds,
Papiret er denne gang også godt blandet. Så skønt det er at få ens rester brugt også på en anden måde end man troede man ville. 

3 kommentarer:

  1. Det ser godt ud Berit - du er bare dygtig til det der.

    SvarSlet
  2. Ja de æsker er skønne . jeg har røvet at sætte 2 sammen (har klippet den ene af enderne (7 cm) af og så samlet dem, det er egentlig lykkedes meget godt - så kan der nemlig være en pakke kinderæg i :)
    Kommer på bloggen i morgen.
    Fedt LO.

    SvarSlet
  3. Super søde æsker du har lavet :o) Pøj pøj med udfordringen og Rigtig god påske.

    SvarSlet