søndag den 8. april 2012

Kreativ søndag..

Ja selvom min slice stadig ikke vil, og Jacob kiggede på den igår, og dømte den til doktoren, så kan jeg da godt scrappe.
Der er jo mange fantastiske udfordringer denne påske på The scrap cat, og dem vil jeg jo gerne være med i... Så jeg har lavet lidt..

Billedet er et par år gammelt, og er Simon sammen med en falkoner i Zoo.
Papiret er en blandet landhandel.
Pyntet er fra nogle swap jeg har været med i.. Og bogstaverne er små skum bogstaver fra Panduro..
Simon har selv bestemt at syningen omkring skulle sys sådan..


En toffifeeæske...
Skønt det er en udfordrng nu, for jeg skal jo ha lavet nogle til jeg sidst på mdr skal en tur i firmasport sammen med min søster, og en veninde bliver det hvis også til..

Og endnu en.. Samme model..


Og denne som den første bare en anden baggrund..

Nyt hjem?? Her er æsken...


Og selvom der er længe til, skulle jeg lige prøve.. Denne har været i tankerne siden jeg så ideen, så her er den...


Fantastisk så kreativ en søndag. Som også har budt på besøg af påskeharen.
Besøg hjemme ved min mor og far.. Og hentning af en reol, jeg har købt af en scrapveninde...

1 kommentar:

  1. Er altså helt vild med de toffifee-æsker. De er så fine. Må man købe en når en gang hafr behov for det????

    SvarSlet