fredag den 4. maj 2012

Et dobbel LO

Jeg laver næsten aldrig DOBBEL LO. Så til sidste scrapaften var opgaven dobbell LO. Jeg nåede ikke at får lavet mit, men har nu været kreativ, og er lad for det.
Billederne er fra sidste bededagsferie, hvor vi var på Fyn..
Det gad jeg godt vi også havde skulle nu, men i år passer det ikke, nu SAMSON er kommet til.




I sidste uge da jeg sammen men min søster og veninde var ude og vise scrap frem, lavde min søster denne æske.. Det er samme fremgangsmåde som de små jeg har vist et par gange denne er bare lavet af en 30x30 karton.. Jeg synes den er super fin, og skal selv ha lavet nogle stykker..



Hende den kreative..
Som vi snakkede om, skal man på barselsvisit, hos en man ikke er på gave med, så en body i og man har en skøn gave..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar