lørdag den 7. april 2012

Endnu en udfordring

Jeg har fået scrappet lidt, men gik desvæære lidt død igår da min slice begyndte og drille, hvad der er kommet til den vides ikke, men har nu kontaktet making memoris suport, og håber de kan hjælpe. Tak til Gitte fra hobbybode for din store hjælp og for at bruge noget af din fri aften på mig.. Og til Anja fra Anjashobby som også gavi sit p7 med. Desværre var der intet der hjalp men i forsøgte.. De er jeg glad for.
Nå men jeg fik da lavet et LO men var ikke i humør til at ligge det op i går, men her er det

Jeg har fået lov til at ligge det andet op til konkurrencen også. TAK for det søde the scrap cat. Når jeg får det færdig.. Håber jeg kan dreje armen om på min søster og låne hendes slice til de sidste bogstaver så kommer det også her ind...

1 kommentar:

  1. Dobbel LO, det har jeg ikke hørt om:)Det er rigtig flot og det er æsken også:)

    Når du har lagt noget på din blog, så skal du gå ind under inglæg, og føre pilen hen til det indlæg du har lag på bloggen, så kommer der følgende frem, med lyseblå: rediger/vis/slet
    så trykker du på vis, og det du lige har blogget kommer frem, så går du op i venstre hjørne og tager et kopi af http/www..........
    og når du så lægger noget ind på SS, så sætter du ind efter din tekst. Det er de nye regler:)
    Jeg har ikke noget med det at gøre, syntes bare lige jeg ville fortælle dig det:) Kan du have en god dag:)

    SvarSlet