søndag den 4. marts 2012

Scrap i det jyske

Var igår til scrap i det jyske.
Havde en rigtig skøn dag, og nøj vi hyggede os. Både på turen til og fra og dernede..

Jeg er RIGTIG stolt af mig selv, da jeg fik lavet hele 2 LO
Det første er Amalie og hendes elskede BOBLES.
Papieret er lidt af dagens indkøb.

Det andet var til skitsekonkurrencen. Billedet er af Simon og David, en sommer da på Grenen.
Papiret er også købt dernede.

Bogstaverne og pynten er lavet på min Slice, så skønt det er man kan have den med..

Skitsekonkurrencen, blev vundet af HELLE som jeg scrapper med STORT TILLYKKE...
Nøj sikken en glæde hun viste...

Jeg var heldig og vandt på indgangsbilletten. DEJLIGT
Et gavekort til KORT OG SCRAP I AALBORG
Det vil jeg glæde mig til.

Indkøbne var ikke mange, men en masse skønt karton kom med hjem, knive som var bestilt til slicen, en enkelt ny dies og lidt(meget lidt) papir.


2 kommentarer:

  1. Jeg er stadig helt vil med de bogstaver med skyggerne. Hyggeligt at hilse på jer alle :)

    SvarSlet