onsdag den 7. marts 2012

Lidt andet

Når man sådan suser rundt på nettet findr man mange sjove ting. En af dem er denne skønne ugle
Jeg fandt den på Anjas hobby , http://anjashobby.blogspot.com/ hvor hun henviser til skabelonen.
Der er noget ved ugler og denne er fantastisk.....

Jeg så scrapsister, at der var en der havde fundet et sødt theposekort, jeg ledte vidre og fandt en tut tl det


Kortet er super nemt og lave og jeg holder jo meget af små kort
her er mit første bidrag


Kortet uden på. Det skønne kors har Eva http://rysses.blogspot.com/ lavet til mig.
Mange tak

Kortei niden i. Der er to lommer i det ene har jeg lavet et lille kort man kan skrive hilsen på, og den anden lomme er tiltænkt en pengegave.

Der var også en anden ide til kortet her er mit.
Kortet foran

Inden i, til en lille hilsen og skrålommen til pengegaven.

Og bagpå.

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit uglekort, det er super sødt :o)
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt uglekort og teposekortet er også fint.

    SvarSlet