lørdag den 10. marts 2012

Et LO og en gave

Jeg fik endelig gjort dette LO færdig, havde lidt problemer med at få sat de gennemsigtigte bogstaver på. Men fik i sidste uge købt noget lim til det. Så nåukan det nydes.
 
Snefnugene er fra en juleswap på scrapsister..
Billederne er fra feb i år hvor vi kørte en tur på stranden.. Shit det var koldt. David mente godt nok vi skulle ha haft en is.. Og det var et under han ikke blev våd, for helt ud i vandkanten skulle han jo.

Dette er en gave til Amalies dagplejemor.
Har de sidste år, lavet sådan et til hende når de er blevet fotograferet. Hun hænger dem op på væggen.
Nu er det Amalies sidste år i dagpleje, så det spændende hvad hun så  vil gør ;-)
Papiret er fra vores adventsgaver i scrapklubben.
Uglen er en dies jeg har lånt af en jeg scrapper med...Tror jeg selv skal eje den.
Hjerterne er fra SLICEN...


3 kommentarer:

  1. Virkelig flot LO .. og ja, det er iskolde farver, du har brugt .. virkelig gennemført. Håber dagplejemor bliver glad for gaven - skønne unger :)

    SvarSlet
  2. skønne Layouts - go detalje at lave en ramme rundt om et af billederne

    SvarSlet
  3. Ej hvor flot og børnene er jeg også fuldstændig pjattet med. Hvordan går det med kopperne?

    SvarSlet