mandag den 27. februar 2012

Kreativ: et par nye LO

Sidste mandag, var jeg i scrapclub, SUPER HYGGELIGT, Øv der var to syge..
Jeg fik for engang skyld lavet det meste af et Lo, så det var rimlig hurtig færdig dagen efter.
Man skal ALDRIG tage billeder ved kunstigt lys mon jeg lære det?

Billeder er fra Nytårsaften, hvor Simon skulle HOPPE ind i det nye år. Tekst, tal og raketer er fra min skønne SUMMER kort til slicen den er skøn. Sitsen er fra http://letsscrap.ning.com/. Elsker den side.

Det andet er lavet efter en skitse til the scrap club's medlemmer. Billedet er rigtig gammel, men jeg har for nylig lovet Simon at nu skulle det scrappes.
Baggrundspapiret har jeg haft i MANGE år, men her passede det.
Endnu engang kom slicen mig til hjælp. SÅ SKØNT

4 kommentarer:

  1. Meget flotte LO´er. Skøn knægt - han ser ud til at have moret sig kosteligt med at springe ind i det nye år.

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte LO, godt at i kom god ind i det nye år:)

    SvarSlet