onsdag den 9. april 2014

Scrapaften

Jeg ELSKER de gange vi mødes i scrapklubben. Og selvom vi kun er 4. Kan det til tider være svært og finde en dag alle kan.
I går var vi desværre kun 3.

Jeg fik lavet et nyt LO Skitsen havde jeg fundet her
Billederne er fra efteråret hvor vi mødte drage og prinsesser i Legoland

Det var noget Amalie kunne bruge.

På mit ene slicekort havde jeg denne krone,
 som minder meget om den Amalie lånte da hun blev fotograferet.
 
 
Fik opgaven
JØRN 60 ÅR og BANKMAND

Her ses resultatet Håber det vækker lykke.

5 kommentarer:

  1. Vildt flot LO, forstår da rigtig godt at Amalie var begejstret, det er rigtig flot lavet.
    Og dit grisekort her er da bare helt fantastisk også, og sikke en god ide, det kunne da vist ikke há været gjort bedre tror jeg. Godt gået med begge dele.

    SvarSlet
  2. Dejligt layout og flot kort!

    SvarSlet
  3. Rigtig flot layout i dejlige farver.
    Og flot løsning på kortet!

    SvarSlet
  4. Herligt layout og sikke en nuser lille sparegris :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dog en god idé med en sparegris til en bankmand. Dit lo er flot - der er virkelig knald på farverne.

    SvarSlet