søndag den 13. april 2014

En anden måde og lave LO og iskager på....

Da jeg var til scrap i det jyske, fik jeg opskrifter på en anden måde og lave LO på.
Det skulle prøves i dag, da jeg scrappede sammen med min søster og en veninde. 
Det er ikke sidste gang jeg kaster mig ud i det, for det er faktisk ret sjovt.
Når man starter har man ingen ide om, hvor man ender
 
 
Sådan ser opskriften ud.
Og så er det bare at gå i gang..
 
 
Det første har jeg gjort til mit helt eget ved at sætte den lille billede på,
men af en eller anden grund skulle det billede bare med.

 

Billederne er fra vores rejse sidste år.
David vores lille svømmetrold
(Jacobs ide til titel, det sker ellers ALDRIG at han byder ind med noget...)
Lidt vildt at det er i nat (sidste år) vi stod op for at skulle afsted....
Som Simon sagde i dag. Der gik vi og glædet os,
 
 
Til dette LO, havde jeg ikke fundet billeder, bare papir, så da jeg kom hjem fra søsteren min, måtte jeg på jagt i billeder og fandt disse gamle af Amalie på kikserov...
 
Denne side er også skøn synes jeg, og man kan rimeligt hurtigt få lavet en side.
Det sværeste er at få felterne sat op. Men det lykkes da heldigvis.
 
 
Jeg havde også et projekt fødselsdagskort med.
Og der fik jeg lavet et meget hurtigt kort.
Men jeg kan nu rigtig godt lide disse kort.
 
 
Og en hyggelig gave/æske fra min søster.
Hun havde lavet en til sig selv. Og der sagde jeg, at sådan en kunne jeg da også bruge.
Så i dag havde hun lavet denne skønne æske til mig.
Nu skal der bare findes noget hyggeligt til og komme i...
 
 
I går holdt vi børnefødselsdag for David.
Og i stedet for kage eller is fik de ISKAGE.
INGEN af de skønne unger sagde
DET KAN JEG IKKE LIDE.
Og ideen var sjov og hurtig..

Det er købte isvafler, med muffins dej i
PRØVER DU SELV
så husk ikke af fylde for meget i da de vokser ud af vaflen så..
De er pyntet op med ostefrosting i forskellige farver.

1 kommentar:

  1. Sikke en sjov ide, det kunne være man skulle give det et forsøg (her snakker jeg både om LO og iskage :-D). Jeg er helt vild med dit første LO, skønne farver og opsætningen er perfekt.

    SvarSlet