tirsdag den 22. april 2014

En LO dog ikke til mig.

Scrapopgaven til scrapklubben næste gang er: SCRAP MED EN ANDENS BILLEDER.
Og selvom det var min ide, er det ikke en let opgave. For man vil jo gerne lave noget den anden kan lide, men Det skulle jo også være noget man ville kunne finde i et af mine album.

Men jeg har lavet det, så det er MIG!! Så håber jeg det vækker lykke...
Da barnet ikke er mit eget er ansigtet dækket.

 
Synes faktisk LO'et blev rigtig godt
 
Et lille hyggeligt hjørne
 
Synes blomsterne var lidt søde da de passer til de shorts pigen har på.
Nu håber jeg der er en der bliver glad og kan lide det.
 
Også står der konfirmationer på programmet.
Jeg har fået til opgave og lave et kort til en pige der spiller i garde.
Derfor er kirken pyntet ,med noder...
 
 
Nå håber jeg i alle har haft en rigtig god påske.
Her stod den på fødselsdag for David.
 
Også var vi i Løkken og lave slikkepinde.
Det var noget de kunne bruge alle.
 
Og man må da sige det var noget af en slikkepind til en 20'er de kunne lave.

Amalie fik lavet et flot hjerte (man er vel en pige)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar