mandag den 3. marts 2014

Min lørdag

Havde en super hyggelig dag i lørdags. Var sammen med min søster og veninde til scrap i det jyske.
Når man starter tænker man, fra 10-19 det er mange timer men BANG så var de væk. Men nøj vi hyggede... Jeg fik hilst på Heidi fra HEIDIS KREATIVE HULE. Det var så hyggeligt.

Jeg havde inden turen gik afsted lavet 2 LO og 2 kort til de to konkurrencer der var.

Er selv helt vild med disse farver og den blok de er fra er faktisk en jeg vandt på en
SCRAP I DET JYSKE konkurrence (lidt sjovt)
 
Skal selv bruge et konfirmationskort i løbet af foråret, så det var
2 fluer med et smæk.. :-)
 

Lo'et er billeder fra vores Tenerife tur. Elsker de glimt Amalie har i øjnene.
 

Det andet Lo er billeder af Simon fra en dag i Jesperhus. Et sted ungerne ELSKER!
 
 
Jeg håbede jeg ville nå et LO synes der er noget rart ved at komme hjem og sige JACOB jeg har lavet lidt. Men jeg var heldig og fik lavet et par stykker... Hvor det ene er et dobbelt Lo noget jeg MEGET sjælden laver.
 
Det er fra Davids 6 års fødselsdag på Tenerife.


 

Det andet LO er fra sidste sommer hvor mine forældre havde Simon med på camping. Det er far den dag vi kom for et hente ham.
Jeg er selv meget glad for farverne...
 
 
 
Lidt indkøb blev det også til....
 
Lidt sn@p . Vil til Simon lavet et album fra det år han var 10. Det fylder han i maj. Jeg besluttede mig for at det skulle være et lille album 6"x8" det bliver lidt sjovt at prøve kræftr med... Jeg er meget glad for de små bogstaver sn@p laver og selvom jeg har et sæt, måtte jeg eje et mere. De andre ting er lidt kort og papir til Simons album.

Lidt misk og embossingpulver kom også med hjem. Jeg var nemlig så HELIG at få en varmepistol a Jacob i julegave.. Nu har jeg lidt til den, så skal hvis snart lege...

Et par 15x15 opbevaringsbokse kom også med hjem...

Og sammen med min søster og veninde delte jeg en prinsesse papirmappe.
så nu skal der scrappes prinsessebilleder.
 
En skøn dag sluttede og vi nød den. Desværre havde jeg hele ugen haft hovedpine og havde sovet mega dårligt natten til lørdag, så jeg var ikke 100% oplagt, men på tros af det, var det rigtig hyggeligt. Jeg nyder at være afsted og komme til at snakke med andre scrapper.
Vi sad sammen med et par andre piger. Hvor den ene havde en del A4 ark med et sjovt system DE hed feks. LAYOUT S også 6-7-8 farver med en del mål.
Det var et system hvor man ved at skærer det ud der stod fik lavet nogle LO. Jeg var så heldig, at hun gav mig disse ark, så nu skal det prøves det glæder jeg mig til, at vise
Men ved ikke hvornår det lige bliver. Men så sødt det var af hende..
Vi grinede meget ved vores bord og det var så hyggelig.
 
Tak til jer der var med til, at gøre dagen så hyggelig.
 




3 kommentarer:

  1. Flotte layouts og kort.
    Jeg forstod ikke helt det system, så jeg håber, du viser os det på et tidspunkt.
    Lækre ting, du har købt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej Karina var du der.. Vi skulle da hilst rigtig på hinanden.

      Slet
  2. Flotte LO'er. Og det lyder som om at det var en dejlig dag.

    SvarSlet