torsdag den 13. marts 2014

Lidt nye LO

Normalt synes jeg der er så skønt, at få lavet et LO færdig inden man starter på et nyt. Men denne gang måtte jeg ha flere i støbeskeen. De ville ikke rigtig blive færdige.. Men nu er der kommet 3 nye LO i bøgerne og jeg er rigtig glad.

Det første er igen fra vores tur sidste år, og er en opgave til scrapklubben. Det er skitsen vi er gået udfra. Kan selv rigtig godt lide den.
For at lave lidt sjov satte jeg de to OO sammen og det giver en rigtig sjov effekt synes jeg.


 
 
Det andet er igen et par Tenerife billeder denne gang af Simon den lille vand hund.
 
 

 
Jeg er inde i en periode hvor det skal være MEGET enkelt.
Jeg bruger ikke meget pynt og elsker at sætte små ord på mine sider.
Igen er kanten tegnet, det gør det hele færdigt.
 
Det sidste er af Amalie, en dag på toppen fra sommeren 2013 i Skagen.
Som man ser hende på det første billede, sådan har alle 3 unger stået når vi har været på grenen.
Men der er nu også noget helt fantastisk over det sted.
Det andet billede er et af mine ynglings billeder.
Hun er så naturlig og smuk derpå.

En lille detalje i hjørnet

Og mine små ord.
Papiret er fra vores pakkespil hvor vi fik Riddersholm til at lave dem til os, så ingen af os viste hvad der var der i...
Der var rigtig mange fine ting blandt og vi ved hun havde hygget sig med at lave dem.
 
Så er det ud i solen. Hvor er det skønt foråret er kommet.
 

3 kommentarer:

  1. Skønne LO er. Dejlige unger!

    SvarSlet
  2. Det er tre skønne børne layouts!

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte LO'er. Jeg kan godt lide din enkelte stil. Skønne unger.

    SvarSlet