tirsdag den 11. marts 2014

Et super lækkert kit.

Inden scrap i det jyske. Havde jeg sammen med scrapklubben bestilt et kit ved Gitte fra hobbyboden. Vi fik det den anden dag. Så derfor ville jeg ikke vise det sammen med mine indkøb. Og vi er alle enige om, at det glæder vi os til at bruge. For sikke lækkere sager.

Det super skønne papir. Jeg er helt vil med det. Det øverste stykke karton er en slags hvid kvist karton. Jamen det er så lækkert.
 
Der var også en masse skønt pynt med.
Jeg glæder mig så meget til at skulle lege med dette.
 
Et bette kort
Har til en kollega lavet dette skønne kort.
Jeg elsker og lave disse folde kort.
 
 
Den lille muffins

Kortes forside.
 
Jeg har her i min bunke 3 LO der ikke mangler så meget den håber jeg snart er klar så i kan se dem
 
Men nu vil jeg nyde det skønne forårs vejr.
 

3 kommentarer:

  1. Super flot kort, du har lavet her, og det bli´r ret spændende at se, hvad du får lavet af det kit, for der er da også nogle ret fede ting imellem, kan jeg se.

    SvarSlet
  2. Lækkert kit!!
    Flot og enkelt kort :)

    SvarSlet
  3. oj, dejligt kit. Og flot kort. Jeg har kun lavet julekort med denne slags foldekort - men du har lige givet mig en udfording - næste kort jeg skal lave er denne type ort (til min venindes fødselsdag på lørdag) :-).

    SvarSlet