lørdag den 2. marts 2013

Scrap i det jyske

Ja det er idag, og selvom jeg ikke er med, har jeg scrappet i det jyske...

Faktisk har jeg ikke været særlig kreativ længe....
Først har ungerne været syge, og Amalie endte med at blive indlagt... En gang dehydring og influenza A.
Så drog jeg i motionscenter. Det skulle jeg aldrig ha gjort, det gik ud over min ryg, og jeg ved stadig godt hvor mit bækken og læn sidder :-(
Så en gang halsbetændelse. Nu hjælper det på det så idag var det tid til at være kreativ.

Jeg har lavet et kort, min kollega har bestilt.
Synes selv det er blevet godt.


Bestillingen lød LILLA, SØDT og HJERTER.
 
 
Den anden dag fik jeg lavet et par scrap opgaver. Der er scrapklub onsdag, og jeg glæder mig... Var ikke med sidst pga halsbetændelsen...
 
 Her er opgaven til marts som hed bånd... Vi fik alle en grønt og rødt bånd og så må vi se hvordan vi hver især har løst den opgave.
 
 
 
Opgaven til april er også løst den hed GUL OG GRØN med grøn bag grund karton. Det blev til dette LO som jeg holder meget af.
 
 
 
Håber jeg bliver lidt mere kreativ nu her.
Nu vil jeg nyde lørdagen, hvor min skønne nevø og niece er her, mens deres forældre bliver spist af fisk :-)
 
 
Håber at I der har været til scrap i det jyske har haft en het fantastisk dag... 



2 kommentarer:

  1. Flot kort og layouts.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Godt du er kommet lidt ovenpå igen :-). Søde LOer - og supersødt kort.Elsker ugler!

    SvarSlet