lørdag den 12. januar 2013

Nyt år og tid til scrap

Nøj det er længe siden jeg har været på bloggen, men der er da blevet lavet lidt.
Nu har vi et nyt år, og der er tid til at scrappe og blogge.

I mandags var jeg i scrapklub, hyggeligt som altid(måske jeg skulle blogge derfra en dag), en opgaven dertil hed tape. Det er længe siden det blev bestemt og jeg havde lavet dette Lo dertil
Men  jeg fik lyst til at lave et mere, og det blev så dette, lavet af en masse rester
(hov det ene H er tiltet)

Opgaven til feb hedder skitse og kvistkarton. Dertil har jeg lavet dette LO
Skitsen har jeg brugt før, men er glad for den, så kommer nok til det igen..

I mandags havde jeg forberedt dette LO og fik det også lavet
Er meget glad for det enkle og stjerner :-)

David skal til fødselsdag idag, men jeg synes det er så ØV for gaven må jo kun koste en 20-30 kr, men et kort er næsten lige så dyrt. Så her til morgen fandt jeg slicen frem (elsker den lille maskine) og lavede dette kort. 

Det gør jeg fremover, det er nemt og det er hyggeligt, og koster kun rester...

Håber på nye indlæg inden længe, indtil da, må i ha det godt, og rigtig god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar