søndag den 3. marts 2013

Forår, sol og kreativ

Man blir så glad når solen skinner, og får ny energi.
Min er idag blevet brugt kreativ.
Hele 3 LO er det blevet til.
De to første er fra en dobbelt skitse fra Let's Scrap en af mine favorit sider.


Det første er Amalie med en af hendes elskede HELLO KITTYER. Papiret er en gave fra en amrikansk scrapper... Er SÅ glad for det. Besøg evt hendes side her.

Det andet er fra i sommers hvor vores børn for første gang var med ude og plukke jordbær.

Bogstaverne på dette er som ofte lavet på min SLICE, den er jeg utrolig glad for...

Det sidste LO jeg fik lavet idag, er et gammelt bilede af David og Amalie.
Elsker den måde de kigger på hinanden.


Simon har være til årets første gymanstik opvisning idag. Så man kan roligt sige at foråret er kommet.
David drager på ferie hos bedstemor og bedstefar, og skal være der de næste par dage.

Og hvad mig selv angår, kan jeg idag fejre 15 års forlovelse med Jacob, som tiden flyver.

Nyd denne fantastiske søndag og at foråret gør sit indtog..


1 kommentar: