onsdag den 31. oktober 2012

Hyggelig weekend

I weekend besøgte jeg min scrapveninde i Rødekro.
Det er som altid hyggeligt. Det er ikke så tit vi ses, men vi nyder det, når det lykkes.

Inden vi mødes finder vi hver en skitse, som vi gerne skal nå mens vi er kreative sammen.


Jeg startede men skitsen som Mariann havde undet.. ALT papiret er noget jeg har brugt af Marianns, det er en sjov udfordring, men hyggelig. Heldigvis minder vi meget om hinanden... 

Billederne er af David, nogle jeg synes er super skønne. Han elsker at gi den gas enten som her med Simons guitar eller "bare" med luftguitar.. Han er en lille STAR...
 
 
Det andet LO er af to skønne kusiner..
Skitsen er den jeg fandt.
 

Papiret er igen noget Marian havde.. Det eneste er er mit eget er de små blå bogstaver..
 
Og tro det eller ej vi nåede endnu et LO..
Her lavede Mariann den skitse de skulle lave i hendes scrapclub, hvor jeg bare fandt en tilfældig skitse. Og fik lavet dette af Simon.
 
 
Billedet er fra i sommers, en af de eneste dage vi i vores ferie havde godt vejr, men mens der var, var der dømt hygge udenfor med nintendoen.....
 
 
Vi bruget også lidt af lørdagen i Tyskland. Så man må sige vi var gode...
 
Søndag var vi til KREATIVE DAGE, det var rigtig hyggeligt, og jeg var så heldig, at mine kusiner også var afsted og jeg fik mulighed for, at kører med dem hjem.. TAK FOR TUREN DITTE...
 

 

2 kommentarer:

  1. Fine LOs. dejlige farver der er brugt :)Og skønne billeder :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fine layouts. Dejlige billeder.

    SvarSlet