mandag den 17. september 2012

Indkøb et LO og en gave

I lørdags var jeg sammen med Helle og Anni fra scrapklubben til kort og scrap i Aalborg. En rigtig hyggelig dag. Hvor vi fik shoppet en del og hygget. Og var MEGET lidt kreative. Men et enkelt LO fik jeg da lavet.

Lidt stempelsværte, tuser, et sky stempel og et bare fordi, blev det til..
 

Har en svaghed for små bogstaver, og kunne nemt ha købt flere, men købte bare disse to.



Sammen med Anni og Helle købte jeg en skøn blok, med 3x60 skønne ark.
Så en god stak papir blev det til.. (og jeg mangler jo også SÅ meget papir :-))
 
Havde ved hobbyboden set denne. Og var sikke på den måtte jeg eje. Og her er den så.
Den bliber jeg helt sikkert glad for.
 

Mit mål var et LO og det fik jeg lavet. Amalie elsker den..
Papiret var noget jeg havde med hjemmefra.
 
 
Jeg fik også købt dette. Som er købt til at lave en gave af.
Noget jeg håber modtagerne bliver glade for.

Her er det færdige resultat.
Et billede af vores gode venner til deres bryllup.
De blev gift i august, og jeg var desværre ikke inviteret med til hendes polderarben.
Her havde de lavet et fad, og jeg fik den sådan ØV da jeg så det.
Men tænkte jeg kan heldigvi selv, og her er det så.
De små hjerter er bordpynten.
Billedet er FANTASTISK man ser virkelig hvor glade de er.
Det fortæller SÅ meget.
De små brune border er lavet med min nye punch.

7 kommentarer:

  1. De er rigtig lækre sager og rigtig flot layout. :)

    SvarSlet
  2. Lækre indkøb! Og superdelige layouts :-)

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige indkøb og flotte layouts!
    Skønt med en rigtig scraphyggeforkælelsesdag, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er så skønt... Elsker de heldags scrap...

      Slet
  4. Flotte layouts og lækkert indkøb.

    SvarSlet
  5. årh super skønne indkøb, flotte layouts

    SvarSlet