mandag den 12. september 2011

Bedste venner

Så fik jeg scrappet..
Denne gang et billede af Amalie og hendes Rubens barn dukke RUBEN
Det er bestemt noget af det bedste jeg nogensinde har købt, også SÅ heldig... I Kvickly efter jul til 50 kr.





Jeg har fået en slice, i fødselsdagsgave. Håber jeg bliver MEGET glad for den.
Synes den er svær af bruge..Ikke at finde ud af, men til at få til, at skærer rigtigt..
Men VIL ikke opgive, men håber jeg lære af indstille den rigtigt med tiden, så
der ikke går så meget papir til..


Har brugt lidt af de skønne små bogstaver, dem holder jeg meget af.
Den lyserøde hvor teksten er skrevet i er også lavet på SLICEN.


2 kommentarer:

  1. jamen det er da super flot lavet bare bliv ved. jeg holder osse af de der bogstaver..

    SvarSlet
  2. super skønt layout i flotte farver

    SvarSlet