søndag den 28. august 2011

Hvorfor uglen i hulen...

Sådan var der et børneprogram der hed for mange år siden.. Jeg kom sådan til, at tænke på det igår da jeg pyntede Amalies kage...

Ideen til kagen fandt jeg på http://kageslottet.blogspot.com/2011/02/uglekage.html Uha hun laver mange flotte kager.. Denne var der vist hvordan, og den var lige til at gå til... TAK FOR HJÆLPEN.. ;-)


Kagen fik mange roser, og den smagte godt... Jeg plejer bare at lave en kage til ungerne men nu jeg var igang måttejeg prøve kræfter med en hello kitty. 

Den er faktisk ikke nem.. Kitty er så udtrykløs, men den er hvis blevet OK...
Amalie fylder 2 på torsdag og jeg forstår ikke hvor tiden er blevet af.. Vi har idag fejret hende med maner.. Men mon ikke vi også holder lidt for hende torsdag....

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne kager.. din ugle er virkelig virkelig flot!!!!

    Tillykke med hende ;) Det forfærdeligt så hurtigt de bliver store uden vi andre føler os ældre ;)

    Hilsen en anden kagebager ;)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er de flotte!
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Tillykke med datteren:o)

    Hvor er din ugle blevet flot - super skønne farver, og virkelig flot udført. Er glad for, du kunne bruge min DIY.

    Knus Line

    SvarSlet