tirsdag den 27. september 2011

Et nyt LO

Har på the scrap cat. Meldt mig i LOAW, og her er mit for denne uge.
Billedet er af Simon og hans gode veninde.. De har været venner siden de var helt små og selvom vi ikke ses så tit går de fantastisk i spænd...


Billedet er fra sidste somme.
Papiret er fra Bella BLVD, og var med da jeg vandt freehand konkurencen..
De små blomster er en udfordring til scrapklubben næste gang.. Og var ikke så nemme at bruge, men passer meget godt til baggrunden i billeder og efter Simon og Julies hår.

Jeg var lidt spændt på disse sølvfarvet bogstaver, men de passer efter Julies halskæde.


Så er det bare ligge hovedet i blød til næste uge, Men det er nu skænt sådan at SKULLE lave et LO om ugen..


Også går jeg og glæder mig i disse dage.. Sidst i oktober skal jeg besøge en rigtig sød scrapveninde jeg har.. En hel weekend bare mig på tur. Det bliver så hyggeligt.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt med sådan en bedste ven!
    Flot layout.

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt!
    Smart sammenhæng med halskæde og bogstaver..
    og hvor er de da bare nogle søde unger at se på ;)

    SvarSlet