onsdag den 17. august 2011

Davids "GÅHJEMUR"

David har længe været meget ked af at komme i børnehave og vi har ikke vist hvorfor.. Det har taget MEGET på morens energi, så igår ville jeg lave en aftale med ham, om en lille belønning, hvis han kunne være glad hver morgen i bare en uge....
"Jamen mor, sagde han, jeg ved jo ikke hvornår du henter mig" Det gav moren stof til eftertanke, og jeg besluttede med det samme at lave et "GÅHJEMUR" som vi så kan stille hver morgen i børnehaven... Så kan han kigge på det i løbet af dagen, og sammenligne med uret i børnehaven..
Det var en MEGET stolt David der havde ur med i børnehave til morgen.. Og det var ikke en ked af det dreng jeg sagde FARVEL til...


Også er jeg færdig med alle kittyerne til swapen på scrapsister...
De er nu pakket og klar til et nyt hjem...

Her er et MEGET lille udpluk...

6 kommentarer:

  1. Det var da en super fantastisk go' idé med det gå-hjem-ur! :)...og hvor er det blevet fint.

    SvarSlet
  2. Godt I fandt ud af, hvad der var galt med ham, og at det var et problem der var let at løse.

    Ihh... hvor er de flotte de Kitty'er, glæder mig allerede til at nogle af dem skal bo hos mig :-)

    SvarSlet
  3. Ejjj sikke en god ide. Den skulle jeg bare have haft da min dreng gik i børnehave. :-)

    SvarSlet
  4. Det er da lidt trist at sende sin lille dreng i børnehaven når han er ked af det, så godt du fandt en løsning på problemet, gå hjem uret er genialt, og kreativt. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er du kreativ, virkelig flot. Og hvor er dde dog bare søde de små kittyer, stort knus

    SvarSlet
  6. Hvor er det en sød ide og flot lavet det ur.

    SvarSlet