tirsdag den 3. maj 2011

Mit bidrag

Jeg har valgt, at udfordre mig selv, og er meldt til scrapmester på scrapsister.
Tror bestemt ikke på jeg vinder der er mange dygtige piger, men for at prøve noget nyt og andet.
Og det må man sige det er.
Denne opgave lød på, at tage udgang i ordet PEACE, FRED eller RO
min. 5 ord i journaling og pynt i papir.


Jeg var meget tæt på af opgive, men gik vores billeder igennem og fandt dette også gik det af sig selv.


Jeg valgte et billede fra Amalies barnedåb, hvor vores præst stå med hend. Der hersker en skøn ro over det billede. Ordet fred indgår i titlen som det skulle, og teksten har de 5 ord (og flere til). Der er pynt i papir i form af tickets og stjerne. Så det må siges at opgaven er løst. 

En sjov lille krølle er at papiret der er brugt, faktisk er noget vores præst har givet mig :-)

1 kommentar: