fredag den 13. maj 2011

Lidt nyt

Igår fik David fjernet polypper og det må man sige han klarede i stiv arm... Vi har intet kunne mærke på ham.. Han er en sej lille gut.

I aftes var jeg lidt kreativ. Vi skal mødes de piger jeg scrapper med på mandag og har snakket om, hvad man kan scrappe hvis man ikke skal scrappe sine børn.. Det blev til en opgave der hed.. Scrap et LO uden mennesker...

Jeg fandt nogle billeder fra vores tur til Rander regnskov, synes selv det er godt... Det øverste lille billede er svær at se, men det er en bananplame med en klase bananer... der er så skønt i regnskoven... Og ungerne elsker at være der... I år har i årskort dertil, så vi kommer nok afsted et par gange mere...

Igår kunne jeg ikke komme på blogen, men sådan kan det gå...

David har det rigtig godt idag også.. Dejligt, det har været en nem omgang for ham.

Og nu i aften har jeg lavet dette.. Som en af scrappigerne sagde da jeg var meget i tvivl om jeg nåede at lave opgaven, det når du og mere til, og ja har da lavet 2 nu..

Billederne er fra den dag vi nød en forårsdag i zoo, har billederne på blogen men nu skulle de scrappes. Vi elsker zoo her i huset, og isbjørnene har en helt særlig plads i vores hjerter. De er ofte fotograferet.


Simon er i spejderhuset for at sove, håber de hygger sig...
God weekend

1 kommentar:

  1. Skønne layouts. Er i blevet flere piger ?
    Dejligt at høre David er ok.

    SvarSlet