søndag den 18. august 2013

Et LO og 1. skoledag

Jeg har fået lavet et LO, det er ellers længe siden, har holdt mig lidt til min smash, og arbejder også meget på den, elsker den bog. Men havde savnet at lave LO så nu måtte det være..

Billedet er et gammelt et af Amalie, men jeg elsker hendes ansigtsudtryk.
Og samtidig fik jeg lavet LO til scrapklubben i september, som hedder stempel..
Sommerfuglene og blomsten er fra et nyt slice kort jeg har fået, det bliver jeg meget glad for...
 
 
David havde 1. skoledag i tirsdags, min lille dreng.
Det var en STOR dag for os alle, og David var meget stolt, og havde glædet sig så meget, at han ikke havde sovet i 2 nætter...
 
Og her er han så min kønne smukke DAVID

Davids bedste ven hedder Malthe, og han var så heldig, at de to skulle sidde sammen.. Det var en fryd. De har været sammen siden dagplejen.

Ved hver plads stod et lille glas med et NAVN (som jeg naturligvis skal bruge), en blomst og en blyant.

I Davids klasse er det et hørehæmmet barn. Derfor er der tennisbolde på alle stole, Det er f... smart

Her er min stolte dreng..

I vores hjem bliver første skoledag fejret.
Farmor, farfar, bedstemor og bedstefar.
Vi fik fiskekagemand (samme som pålægskagemand, bare lavet hos fiskehandleren) SUPER godt, ungerne fik pizza.
Og naturligvis var der kage. En bog, med æble, lineal, viskelæder og blyant.
kagen bestod af chokoladekage, en råcreme, med banan, chokolade og blåbær...
 

3 kommentarer:

  1. Dejligt layout! Det er godt nok også et skønt billed!
    Og dejlige skolebilleder af David.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fine billeder til at mindes en helt speciel dag. Og sikken en lækker kage I der har fået lavet, den ser og lyder bare superlækker. Dit Lo med Amalie er også bare super flot lavet, glæder mig til at se, når du får lavet et af Davids første skoledag også, det må da blive skønt også med de billeder her.

    SvarSlet
  3. Dejligt layout du har lavet - og nogen skønne billeder af 1. skoledag - og det ER en stor dag, og synes det er en fin tradition I har, at fejre skolebarnet på den måde :)

    SvarSlet