torsdag den 27. juni 2013

Hyggeaften og et par nye sider.

Igår var jeg sammen med min søster og en veninde. Vi var kreative, og hyggede os VILDT meget.
Vi har ikke scrappet sammen andet et par gange, men vi hygger os meget sammen, og aftnerne flyver afsted..

Igår havde jeg igen besluttet mig for, at være kreativ i min smash bog, denne gang med de billeder Simon tog på vores tur, der var mange så jeg måtte være lidt kreativ i min tankegang.

Når man kommer til siderne ser det sådan ud....

Den første side lidt tæt på. Det billede har jeg taget, men det passede ind her, og er også taget med henblik på at jeg skulle lave noget med Simons egne billeder..

Når man lukker op for siden ser man det sådan her. Det er en gang blandet billeder, og jeg er ret stolt af ham...
 
Dette billede er jeg MEGET glad for. Er selv meget sjælden på billeder da det ofte er mig der fotografere, og når jeg er kan jeg meget sjælden lide dem. Men dette billede ELSKER jeg...
 

Side 2

Her igen et eksempel på jeg gerne ville have mange billeder med, derfor er de nederste klippede små.
 
Jeg er MEGET stolt af Simon, vi tog på ferie søndag den 14. april, og han havde fået sit kamera
fredag den 12. så der havde ikke været tid til og øve...

2 kommentarer: