mandag den 13. maj 2013

SMASH

Ja jeg er blevet rigtig glad for denne måde at få noget lavet på..
Og håber hver dag lige og have tid bare lige lidt..
Idag lykkes det igen. Disse sider holdt hårdt, da jeg ikke kunne enes med siderne i min SMASHBOG.

Men nu er siderne fra Davids fødselsdag lavet og jeg er RIGTIG glad for dem.
ELSKER billedet af David der er foroven med begge tommelfinger oppe.
Han er SÅ glad på det billede.

Billedet nederst er David med gaven fra vores GUIDER, Det var SÅ sødt af dem.
 

Og kage skal der til en RIGTIG fødselsdag, så det havde guiderne ordnet,
Så fra HOTELLET var der kage til en glad dreng. Da de kom med kagen, blev der sunget fødselsdagssang, og mange gæster sang med.. Det var helt FANTASTISK!!!!!
 

2 kommentarer:

  1. Fine sider du har lavet.

    SvarSlet
  2. Lækre sider du har lavet. Jeg er heller ikke altid glad for de farver eller mønster der kommer på siderne. Men du fandt en god løsning.

    SvarSlet