tirsdag den 7. maj 2013

LÆNGE SIDEN!!!!! Og en ny hobby.

Ja tiden flyver, og hvor har jeg dårlig samvittighed over slet ikke og få blogget, men nu er der lidt nyt... For lidt kreativ det er jeg da...

Sidste lørdag holdt vi FÆLLES fødselsdag for drengene.. Vi var ude og rejse da David blev 6 en FANTASTISK tur til Tenerife.. SKØNT SKØNT..
Men vi synes det var mange weekende der skulle stå i fødselsdagstegn, når der også skal holdes børnefødselsdag, så for familien blev det en fælles, og drengene bestilte en ANGRY BIRD kage, og det blev til denne, og David var SÅ stolt og den blev nu også meget god...



 
 
 
I går var der scrapklub, opgaven var et ens kit, også måtte vi se hvad vi fik ud af dette, jeg brugte ikke alle tingene, men fik dette LO ud af de.
 
Et skønt billede af dejligt AMALIE.. Det mønsteret papir, tagen, snoren, det gule karton og halv perlerne samt den lille tekst er fra KITET..
 
 
Da jeg idag kom på arbejde, lå en bestilling på et par kort, og det første har jeg lavet.
Kortet er til en pige der spiller i garde, og som bliver 13 år, det blev til dette kort i glade farver..
 
 
OGSÅ HAR JEG KASTET MIG UD I NOGET NYT... SMASH

Jeg har lavet mine to første sider, fra vores skønne skønne ferie... Og jeg er ganske godt tilfreds.
 
Denne er min første. "KORTET" bag billederne er farvekort fra A-Z, de findes i mange slags, og er ret sjove, må helt sikkert eje nogle flere..

Denne er mere enkel, men jeg ville gerne den passede lidt efter den første.
Jeg har fremkaldt billeder i halv størrelse, og det bliver størrelsen på billederne i min SMASHbog
Jeg glæder mig til at prøve kræfter, men denne anderledes SCRAPMÅDE.
Som manden sagde er det vejen frem eller tilbage???
Ja det er jo det, det er en ny måde, og jeg kommer helt sikkert til at ELSKE den..
 
Vil prøve at være lidt bedre til at blogge...
Tak for du så med....
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar