mandag den 30. januar 2012

Sløret foto

På  the scrap cat er der en udfordring der hedder sløret foto. Dem har jeg et par stykker af. Så den måtte jeg bare igang med.. Det er jo gerne de foto man ikke bruger, men der er jo altid en god historie bag. Det første billede er fra Simons ødselsdag i Disneyland. Chip/chap, synes det var rigtig hyggeligt at han havde fødselsdag. Og lavede en del fis med ham. Det var rigtig hyggeligt. 

Billederne blev ikke helt skarpe.. Måske fordi det var nu og ikke om 2 min. Så ville det ha været for sent..

Det andet billede er fra i sommers hvor Amalie hjalp Jacob med at plukke solbær. Det var hun rigtig god til.
Her er det Amalie der er sløret mens bladene foran er skarpe...
Jeg har brugt papir fra AC. Har pyntet med små sorte myre og en sommerfuglebort. Bogstaverne på begge LO er lavet på min slice. Den er jeg godtnok blevet glad for. Det er dejligt, at kunne lave bogstave lige i den størrelse man skal bruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar