torsdag den 26. januar 2012

Et nyt LO og en skøn gave..

Jeg har udfra januar skitsen på http://forum.thescrapcat.dk/ lavet dette LO med Simon fra første dag i 1. klasse..

Bogstaverne har jeg lavet på min slice.. Er vildt glad for den og lidt sjovt, at man kan lave spejlvendte bogstaver. Det giver mange muligheder.
Papiret er noget jeg købte samme sted som det med Thomas tog. Men det passede jo lige her.


Også til en skøn skøn gave.



Jeg har været ude efter noget papir med HELLO KITTY, som Amalie elsker. Men det er nemmere sagt end gjordt. Skrev på en amrikansk side, og her tilbød en rigtig sød pige mig noget papir, og det kom i dag. Nøj så skønt. Glæder mig meget til at skal være kreativ med det. Amalie er helt vild med det så det er jo dejligt. Og hun glæder sig til jeg skal ha fremkaldt nogle billeder med hende og bamsen. Jeg er meget glad for det. Og i pakken var der mere end hun havde snakket om..
Vil i se hendes blog kan i tjekke her. http://chrissandlou.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot Lo. Fint Hello Kitty papir.

    SvarSlet
  2. Det er bare så dejligt med søde Scrappere der står klar
    til at hjælpe en når man er i knibe.. Dejlige papire du har fået dig.. og lækre extra ting hun sendte med :)

    SvarSlet