onsdag den 9. november 2011

SNEMANDSSUPPE...

For et stykke tid siden, var der en der på scrapsisters spurgte om der var nogen der skulle ha bud med til Tyskland, efter mini marshmellow, til snemandssuppe.

Ja det viste jeg ikke hvad var men en helt ny verden åbnede sig for mig, og det måtte jeg prøve..
Smagen har jeg tilgode, men har lavet min første æske...

Papiret var noget jeg havde liggende fra IMAGINISCE.. Ja det skulle man ha haft mere af..
Snemanden er et stempel fra HERO ARTS.. Store ting, jer der kender mig godt ved jeg ALDRIG stempler, men det var sjovt, at stemple på forskellige art, klippe ud og samle; det skal jeg helt sikkert til at gøre mere..
Hulet er dækket med husblas, noget jeg har set en gøre.. Super effekt synes jeg. Og de små snefnug er punchet ud.

Bagsiden med opskriften.


En lille stjerne fra INKIDO. Den var med i en månedespakke fra love2scrap, som jeg fik sidste år. Viste ikke helt hvordan jeg skulle få det brugt men det er da meget sødt her.

Det er helt sikkert noget jeg skal lave flere af. Den super søde værtindegave i julen.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt i den æske ;)

    Jeg har selv tænkt på at lave nogle i år, hvis jeg ser nogle af de små skumfiduser i butikkerne lige pludselig... :)

    Stjernen er flot! Den er jeg vild med :)

    SvarSlet
  2. Så lykkes det mig at springe fra total uvidenhed til at kunnne poste et indlæg på en blog. Hurra for IT, internet og de der computere ;-)
    Stor knuser fra Stinne

    SvarSlet