onsdag den 2. november 2011

Lidt fra en hyggelig weekend

Jeg var som nogen måske ved på wekend hos en god veninde.
Vi skulle hygge, til Tyskland, scrappe og greativedage i Fredericia.
Jeg havde glædet mig som et lille ban til juleaften, og i fredags kom dagen ENDELIG...
Jeg steg på toget og dragede afsted.
Og jeg fik en super god weekend.
Faktisk var jeg spændt på, om der gik hat og briller i den eller om vi fik noget lavet.
Men det gjorde vi!!!

Her ses mine LO



Jeg havde ingen papir eller noget med, og det var faktisk sjovt, at lave LO med papir man måske ikke selv ville ha købt..

Vi hvade en rigtig god søndag i Fredericia, og vupti var weekenden forbi, og jeg skulle med toget hjem...
Skønt med sådan en kreativweekend, håber vi begge finder tid til det igen..
Og fantastisk vi fik lavet lidt...

3 kommentarer:

  1. Lyder som en super hyggelig weekend : )
    Dejlige Layouts du har fået lavet, sjovt når man skal udfordrere sig selv : )

    SvarSlet
  2. Lyder til at du har haft en rigtig sjov weekend :)

    Rigtig søde LOér du har lavet.. er helt vild med dem med dukken :)

    SvarSlet
  3. Lyder til at du har haft en skøn kreativ weekend. flotte layouts

    SvarSlet