torsdag den 7. august 2014

HURRA har været kreativ

Håber alle har nydt vores fantastiske sommer. Og måske har været lidt kreative...
Det er ikke meget jeg har men lidt.

Onsdag den 23. juli, var jeg til hyggescrap hos Riddersholm design. Så skøn en aften..
Jeg fik lavet et LO fra vores sommeraften på Dalgård Camping


Er ked af genskær fra blitz.,
Det var en super aften hvor brandfolk folk (efter aftale) og havde vandkamp med ungerne og det gjorde lykke.

Jeg har også fået lavet et Lo fra vores skønne ferie på MØN, en skøn uge vi nød alle sammen...


 
En tur på GEOCENTERET på Møns klint, mine unger elskede det..
 
 
Har også været ved at lege med puzzel LO Det holder jeg meget af.
 


Billederne er også fra vores ferie, vor vi var en smut i Tyskland over RØDBY-PUTTGARDEN
Her opdagede David disse kæmper og vi aftalte at når turen gik tilbage skulle han fotograferes med disse.
 
 
Til scrp aften den anden dag fik jeg startet på dette LO Det er fra Hansa Park.
(samme dag som billederne over)
Et skønt sted vi igen vil besøge...
 

De små fjer var noget af det jeg fik med hjem fra vores aften hos Riddersholm
 
Og her til aften har jeg fået lavet dette kort til en fødselsdag i morgen.
 
Det mente Jacob da jeg nemt kunne ordne.
 
 
Tak for nu..

 


1 kommentar:

  1. Havde ikke opdaget dette indlæg tidligere. Det er nogle rigtig flotte LOer du har lavet. Fedt med vanddråberne på det første, og skønne glade farver på de 2 sidste. I ser ud til at have haft en god sommer ;)

    SvarSlet