søndag den 15. juni 2014

Så blev kittet brugt

Nogen af jer husker måske det billede jeg lagde ind af et kit, scrapklubben havde bestilt Gitte fra Hobbyboden til og lavet. Nu blev det juni og vores opgave i klubben, var lav noget med kittet...
For mig gik der sport i og leve så meget som muligt.


Kittet så sådan ud
Og dette papir var med..
 
 
Her er mine LO og mit kort

Her er der kun brugt bogstaver det lille klistermærke og
det lille grå klistermærke ud over noget fra kittet. Og jeg elsker det..
Billedet kommer sådan til sin ret med det gule...

Her er det kvistkartonet det røde glimmer  bogstaverne
og de små stumper grå der ikke er fra kittet..

Dette elsker jeg synes det er så FEDT med de små 6 kanter.
Også her er det kvistkarton, det råhvide og brune karton samt lidt brads og stjerne
og bogstaverne der ikke er fra kittet...

Mit lille kort....

ELSKER det billede af Amalie..
Det gule karton, brads og de lilla bogstaver er tilført og igen kvist kartonet..

Ungerne fra i sommers... Det sorte og gule karton, og klistermærkerne
samt de gule bogstaver er kommet til.
 
Det var hvad jeg fik ud af det. Med lidt af mit eget...
 
Maj gik hurtigt og selv om jeg ikke var på bloggen var jeg bestemt kreativ, måske der dukker lidt op... Mange af disse er jo lavet i maj, men jeg ville vise dem samlet...

2 kommentarer:

  1. Super super lærere ting du har fået lavet :-) er helt vild med det med alle sekskanterne :-)

    SvarSlet
  2. Du har bare været kreativ og dygtig må jeg sige. Godt gået med alle projekterne.

    SvarSlet