lørdag den 2. juli 2011

Opgaven til scrapklubben

Vi har i scrapklubben lavet en ny opgave... Det var ikke mit ønske men er ny glad for det. Opgaven lød 2 stempler og mig der ALDRIG stempler. Men synes nu godt om det og bruger det måske igen...

Det blev dette LO af avid med et gammelt billede..


De lidt kedelige bogstaver fik et løft med stjernerne.. Kan personlig godt lide det.

En lille sød detalje..

Det ene stempel, og de søde myrebrads.. Har bestilt en myre dies, den glæder jeg mig til kommer den skal nok blibe flittigt brugt.

Endnu en lille detalje og et af de andre stempler. Det blev til 4 små af slagsen fantastisk.


Den kvikke vil nok ligge mærke til, at jeg ikke på dtte LO har lavet tekst, men synes dr sker så meget...

Nu står ferien for døren.. David drager afsted med bedstemor og bedstefar imorgen...
Håber de får en god tu.
regner ikke med meget scrappen det næste stykke tid. Men måske et enkelt LO 

Tilslut dette kort. Lavet til min nieces 1. fødselsdag sidste søndag...

1 kommentar: