tirsdag den 14. juni 2011

Theæske

Igår havde jeg scrapklub, og valgte at lave noget andet end et LO... Fandt denne theæske på nette og måtte prøve den. Rettede lidt i målene, og er nu ganske godt tilfreds. Tror ikke det er den sidste jeg laver..
Æsken set forfra
Låget
Har sat de små bogstaver op på 3d puder. Det havde den ene af pigerne gjort på et LO igår, det så super smart ud så det måtte jeg bruge.

Bæltet omkring æsken

Æsken bagpå..




Vi laver opgaver lige nu og opgaven til denne gang hed GUL min ide, og den var ikke sådan lige til, men fandt dog disse gamle billeder af Simon fra den første BUILD A BEAR bamse han fik. Der passede den gule farve meget godt.

Denne skildpadde die har jeg haft længe man ALDRIG brugt på et LO her passede den som fod i hose.


Min bannerdies fra MFT, blev også brugt. Den bliver jeg glad for. En af de andre scrappiger havde de små bogstaver på en lang dies. Den må jeg lede efter, Den kan jeg slet ikke undvære. Passer jo til mine banner.

Den næste opgave hedder 2 stempler på et kort eller LO... Og mig der ALDRIG bruger stempler.... Gruer for det, men glæder mig til at prøve.


2 kommentarer:

  1. Kan se du fandt l'et :-P
    Tak for en rigtig hyggelig aften :)

    SvarSlet
  2. Din teautomat er da blevet rigtig fin. Smart fundet på med det the for 2.
    Dit lo er rigtig sødt og det banner er netop på vej til mig.......Jeg er spændt på om posten har det med i morgen...Det er bare så fint.

    SvarSlet